lördag, maj 02, 2009

Gubbsjuka fotografer och Jay Munly

Saxat från dagens Expressen.

Jag vägrar tro att jag har snuskig fantasi, problemet ligger inte hos mig. Däremot är jag övertygad om att fotografen hade halvfjong och flåsandning när han instruerade en intet ont anande blondin att "vattna" ansiktet på en prunkande buske i form av en kurvig, saligt leende donna. Lite harmlöst sådär.

"Spruta lite på kinden också. Du vill väl inte att den ska vissna? Hö hö."

Jag påmindes omedelbart om några av de tveksamma fotografierna i Bonniers lärobok "Medicinsk Grundkurs" som jag läste under min utbildning. Jag vill härmed varna alla känsliga läsare.



Är det bara jag som känner mig lite smutsig?

Dagens mp3a: Paranoid psykopat-country.
Jay Munly - Amen corner
Köp plattan här, den är grym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar