torsdag, juni 18, 2009

"Hejsan, en tatuering i plytet och en tupplur, tack"

Det rapporteras om att den belgiska artonåringen Kimberley Vlaminck gled in hos en tatuerare och bad att få tre små stjärnor tatuerade på vänstra sidan av ansiktet.

Tatueraren i fråga hette Rouslan Toumaniantz pratade bara ytterst knackig franska och engelska och missförstod ordern. Så istället ristade han in ett helt gäng stjärnor i form av en enorm trea som täcker halva ansiktet.

Hur kommer det sig att fröken Vlamick inte märkte att han tatuerade hela nyllet på henne istället för den trio stjärnor hon beställt? Därför att hon SOMNADE! Aaaahahaha! Somnade! Jag dör!

Allt medan hennes farsa väntade utanför och åt glass i solen och förmodligen undrade varför det tog sån jävla tid. Underbart!

Belgien = eurotrash #1

Men jag ska inte vara elak. Jag förstår att hon somnade medan han tatuerade de tre första stjärnorna och sedan sussade som ett barn. Vem skulle inte känna sig fullkomligt trygg och avslappnad i denne mans sällskap?:

5 kommentarer:

  1. Hoho! Så grymt skönt att tokfan är en brillorm till på köpet.

    SvaraRadera
  2. Det var det fulaste tryne jag någonsin sett! en tatuerare med den smaken skulle aldrig komma i närheten av mig med en nål...

    SvaraRadera
  3. http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/belgium/5603769/Girl-with-56-stars-tattooed-on-face-admits-she-asked-for-them.html

    SvaraRadera
  4. Haha! Det gör det hela nästan ÄNNU roligare!

    SvaraRadera
  5. Hur fan kan man somna när man blir tatuerad, inte en chans, klart hon säger att hon somnade för att kunna skylla på tatueraren, seriöst, har tattuerat mig 4 gånger, snart 5 och tro mig, man somnar inte när man gör sånna saker, då e man ju pantad! Jag skulle inte lita på en tatuerare om det så var min egna brorsa!

    SvaraRadera