onsdag, augusti 04, 2010

Nice.

Hej min kära,
Mitt namn är Miss Linda Yak, Som jag viskar min bön i kväll och gick in i sökandet efter
en fin vän i (internet) Jag kom över din kontakt, mina tankar och mitt hjärta sa åt mig att
kontakta dig för vänskap, en vän som verkligen förstår hans eller hennes vän och dela sina
känslor tillsammans. behaga vänlig acceptera min begäran, anser jag att avstånd eller ålder och religion kan aldrig
vara ett hinder men låt kärlek ansluta oss att kärlek är en bro som ansluts långt avstånd
att vara nära varandra, jag skall sända fler bilder till dig direkt jag får ditt svar på min e-postadress (linda_camara4@yahoo.co.uk) tack.
din In Love,
Linda Yak.


Min lycka är gjord.

1 kommentar:

  1. Hittade dej av en slump. Herrgud - FORTSÄTT!! Du är ju skitrolig!!!!
    Maria

    SvaraRadera